HUMAN MUSIC

پایگاه اختصاصی دانلود آهنگ و اخبار

HUMAN MUSIC

پایگاه اختصاصی دانلود آهنگ و اخبار

آهنگ "دور و نزدیک"

درود بر دوستان ...

به فاصله چند ماه از آهنگ سراب ، آهنگ SlowRock دیگه ای رو به اسم " دور و نزدیک " آماده کردم، که از طریق همین پست قابل دانلود هست.

سراب، اولین کار راکی بود که دست تنها روی اون کار میکردم ; به خاطر همین مساله و عجله من، کیفیتش برای خودم هم راضی کننده نبود ; اما فکر میکنم و امیدوارم که این کار چند پله بالاتر از کار قبلیم باشه ...

توی این کار هم مثل کار قبل، آهنگسازی، تنظیم، شعر و وکال از خودم هست.

امید دارم که این کار برای شما حس برانگیز باشه. منتظر نظراتتون هستم.


( از طریق دو سرور و با دو کیفیت میتونید این آهنگ رو دانلود کنید )


* سرور Picofile : دانلود با کیفیت 128  ، دانلود با کیفیت 320

* سرور 4Shared : دانلود با کیفیت 128  ،  دانلود با کیفیت 320



نظرات 10 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

خیلی خوب شده :) ... بک ووکال که میاد یاد راک های دهه هفتاد و اینا میندازه آئمو ... آی لــــــــــــــــاو یو من.
:) میس یو

Matiar چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

Daram TaZe DL Mikonam , KHasTe nabashi dash, miDooNma Mese Hameye KaraT aLye:> MikhaaaMet BaDe inke Gooosh DadaM KaRo NazaRe KarsheNasimo MiGaM:D

shahin پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام به داش هومن ... استاد بزرگ
آقا دمت گرم واقعا عالی بود و ما که لذت بردیم
واقعا آهنگ گذاریش محشر بود گل کاشتی ... کیف کردم
دمت جیزززززززززز
شعرشم که دیگه ..! از کله جناب هرچه طراوش کند نکوست چه برسه روش کار کنی
خلاصه به امید گوش دادن به آهنگای بعدی هومن جان
خسته نباشی

ممنون شاهین جان. فدای تو...

Matiar پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

i'M Back. . . iN MusiC FogholaaDasT HUM,Yeki aZ ZiBatariN Karai HaSt Ke Man sheNiDaM . . . Lyrics&VoKal iS Perfect.arrengment HaM .Har NOte Jaygaahe KHasse KHodesho Dare va Hameye in vejegiha Faghat aZ U Bar MiaD.Hamoontor Ke GoFtam To Mi2Ni Mard:>

ممنون که انرژی میدی داش... دمت برقرار...

سامان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

دهنتو !
کارت درسته
کار قشنگی بود ، با ساز دهنی اخر کارت خیلی حال کردم لذت بردم . اهنگ قبل خوابم جور شد .
اگه اینجا بودی می بوسیدمت ...
ولی در کل می بوسمت از دور .

morteza پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

واقعآ لذت بردم
امیدوارم کارهای قشنگت ادامه داشته باشه.

خیلی باحالی

الف.فتوحی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

سلاااااااااام
خیلی زیبا بود‌ هومن عزیز.امیدوارم به زودی در جایگاهی که حقته ببینمت...
i miss you refigh...

درووووووود بر استاد. دل من هم واست تنگ شده بود.
خیلی ممنون که آهنگو گوش دادی. به امید دیدار ...

ادموند دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.facebook.com/edmond.mirzaeian

سلام. صفحه فیسبوک شما رو پیدا نکردم. کنجکاوم چهره تون رو ببینم

درود ادموند جان. humanmusic اسم صفحه فیسبوکه منه ولی اونجا هم عکسم رو نذاشتم! راستش علاقه ای ندارم صورت خودم رو به مخاطب تحمیل منم فکر میکنم اینطوری حس بیشتری وجود داشته باشه...

soheil جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ق.ظ

fogholade bud azizam,omidvaram hamintor pish beri

بسیار ممنونم....

soheil جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ

linke dl musicat moshkel dare nmitunam dl konam music
:( ghablito

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد