HUMAN MUSIC

پایگاه اختصاصی دانلود آهنگ و اخبار

HUMAN MUSIC

پایگاه اختصاصی دانلود آهنگ و اخبار

دانلود آهنگ " تو " از ماتیار

درود به همه ی دوستان ...

سال نو رو به همتون تبریک میگم. اینبار با شما هستیم با آهنگ جدیدی از ماتیار به اسم تو.

من این آهنگ رو دوست دارم و بهتون پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید و حتما نظراتتون رو در مورد کار با ما در میان بگذارید... شعر و آهنگ این کار هم از خود ماتیار هست.

این کار از طریق 2 سرور برای شما قابل دانلود میباشد. منتظر کارهای بهتر بعدی باشید. بدرود...


* دانلود آهنگ از سرور picofile

* دانلود آهنگ از سرور 4shared


نظرات 1 + ارسال نظر
صلاح پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.rojyar.uni.cc

سلام هومن خوبی؟
من صلاح هستم ، مبارکه
آرزوی موفقیت دارم برات......

سلام صلاح جان. خوبم. ممنون از نظرت. موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد